Tuesday, May 3, 2011

Blogwalking Lebih Mudah Dengan.......

Nampaknya mediakini terlalu lama tidak diupdate. Ok, hari ini saya akan update. Tapi bukan nak post tentang kesihatan,sebaliknya saya ingin berkongsi dengan anda tentang satu widget untuk blogwalking iaitu "Yiedpozi Blogwalking Widget".

Widget ini dicipta oleh Dauspozi dan dijenamakan oleh Yiedpozi. Widget ini dah lama muncul, tapi baru sekarang saya teringin menggunakan.Kenapa saya join? kerana Saya ingin mencuba widget yang dihasilkan oleh remaja malaysia.Anda ingin mencuba? Rujuk kat Yiedpozi Blogwalking Widget.
-----------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Unknown said...

aku try tgk benda ni..

Liena Cutez said...

thanx 4 da info :)

http://innit.nuffnang.com/view/1576791/fast5-kongsi